Brojni su problemi sa kojima se suočavaju brojni privrednici u Bosni i Hercegovini, od početka pandemije koronavirusa i brojnih restrikcija koje su uvele nadležne vlasti. Veliki broj građana ostao je bez posla, mnogima prijeti gašenje privrednih subjekata, posebno malih firmi i obrta.
Za Visoko.co.ba piše: Ajla Čaušević
Ipak, da i u cijeloj ovoj situaciji ima pozitivnih primjera dokazuju mladi Visočani Ervin i Lejla Šeta, koji su baš u vrijeme pandemije koronavirusa otvorili svoju trgovačku radnju i pokazali tračak nade za mnoge poduzetnike. Njihova “Šarena čarapica”, kako su prema posebnoj simbolici nazvali novootvoreno prodajno mjesto, nosi posebnu simboliku i nudi nadu za sve one koji se boje da će pandemija koronavirusa donijeti neimaštinu, otkaze i dugoročne ekonomske probleme.
“Baš sada, u vrijeme pandemije koronavirusa, kada vladaju neke posebno negativne i tužne emocije mi smo odlučili da otvorimo našu “Šarenu čarapicu” i pokažemo da nade itekako ima, da ništa nije izgubljeno, kada je riječ o privredi, te da je moguće razvijati posao i sada. To je nada, pozitivna “Šarena čarapica”, a u čijim proizvodima mogu uživati svi građani Visokog”, ispričao je za Visoko.co.ba Ervin Šeta.
“Od samog rođenja našeg sina bilo je dosta negative oko svega, rečeno nam je da će sve biti prema nekoj standardnoj proceduri. Mi, s druge strane, željeli smo da pokažemo da to nije tako, da se iza Downovog sindroma i šarene čarapice krije nešto tako lijepo, da su to itekako divna i lijepa djeca, te smo željeli da se naša radnja i brend zovu “Šarena čarapica” u čast našeg sina i svakog djeteta sa poteškoćama u razvoju”, pojasnila nam je Lejla.
Inače, ova trgovina svim posjetiteljima i kupcima nudi mnogo zdrave hrane, od zdravih sokova, preko domaćeg voća i povrća, a uskoro planiraju i proširenje asortimana sa zanimljivim proizvodima čija baza su prirodni i domaći proizvodi.
“Naša težnja je da svoj brend promoviramo kroz domaće proizvode, kao što su domaći sokovi, muffini, džemove, kuglofe. Također, cilj nam je da kupcima ponudimo i neke zanimljive proizvode, koji se baziraju na zdravim namirnicama, kao što je recimo banana hljeb i neki slični proizvodi kojih nema na našem tržištu. Težit ćemo i ka tome da u našoj ponudi bude što više domaćih, organskih proizvoda, koji nisu tretirani nikakvim pesticidima i hemijom. Dakle, domaći proizvodi, domaća radinost, to je naša misija i želja”, istaknuo je Ervin Šeta za Visoko.co.ba.
Svakako, posjetite i njihovu Facebook stranicu Šarena Čarapica i pratite njihovu bogatu ponudu proizvoda.
Za kraj, u ovim trenucima svi moramo pokazati svoju solidarnost. Poštujte naredbe i savjete stručnih osoba u vremenu kada je prevencija najbolji mogući lijek u borbi protiv koronavirusa. Ne zaboravite, ostanite kući i ne izlazite osim u slučajevima prijeke potrebe.
I svakako, sve informacije u vezi sa koronavirusom na našem portalu potražite na LINKU.
*Tekst autorice Ajle Čaušević nastao je u okviru projekta “Omladinski novinari na putu ka profesionalnoj karijeri”, koji zajednički realiziraju Udruženje za socijalni, kulturni i kreativni razvoj “Zora” iz Zenice i redakcija portala Visoko.co.ba.
Projekt je podržan od USAID-ovog Programa za osnaživanje nezavisnih medija (IMEP), a kojeg implementiraju Centar za promociju civilnog društva (CPCD) i Otvorena mreža.
Visocani.ba/Visoko.co.ba/Ajla Čaušević