Prijedlog odluke o organizaciji službi Grada Visoko i Prijedlog zaključka o davanju saglasnosti na Pravilnik o unutrašnjoj organizaciji službi Grada Visoko su tačke dnevnog reda pod rednim brojevima 7 i 8 koje će se naći na narednoj četrnaestoj sjednici Gradskog vijeća Visoko koja će biti održana u četvrtak 27.01.2022. godine.
Ova Odluka i Zaključak su dvije ključne stvari i “predkvalifikacije” za predstojuću i dugo očekivanu sistematizaciju u Gradskoj upravi Visoko koja bi konačno trebala donijeti “provjetravanje” unutar prostorija zgrade sa ustajalim zrakom i istrošenim kadrovima koji su poslušno i bespogovorno služili režimu posljednjih osam godina, a samim tim bili i (ne)svjesna smetnja promjenama za koje su Visočani glasali 15.11.2020.godine.
Nove sistematizacije unutar organa neke Općinske ili u našem slučaju Gradske administracije nisu ništa novo i strano, i to je uobičajena praksa kada se vlast promijeni da novi načelnik/gradonačelnik bira sebi saradnike (pomoćnike, državne službenike, namještenike, savjetnike …) sa kojima on misli da može najbolje da radi na realizaciji zacrtanih ciljeva na osnovu kojih je dobio izbore obećavajući građanima ono zbog čega su glasali za njega.
Nakon što bude izglasano na narednoj sjednici Gradskog vijeća nova Gradska uprava će imati šest Službi i pomoćnika gradonačelnika te 14 novih šefova koji su po hijerarhiji ispod pomoćnika gradonačelnika. Ovo je također prvi put nakon prvih demokratskih izbora da neki visočki načelnik/gradonačelnik ovako javno obznani i putem Gradskog vijeća i izglasavanja učini transparentnom i sprovede sistematizaciju radnih mjesta u zgradi u kojoj je zaposleno preko 100 ljudi.