Ovim putem želim umiriti i pravilno informisati korisnike usluga JKP Visoko koji su s pravom uznemireni viješću da će njihovi računi za komunalne usluge od 01.11.2021. godine biti uvećani.
U pogledu posljednjeg povećanja cijene komunalnih usluga, obavještavam javnost da se radi o jednostranom činu gospodina Hasana Prelića, bliskog rođaka bivše gradonačelnice u vrijeme čije vlasti je imenovan za direktora JKP „Visoko“.
Za odluku o uvođenju novih finansijskih nameta građanima Visokog direktor Prelić, čiji mandat ističe za sedam dana (17.11.2021. godine), nije tražio saglasnost Upravnog odbora, Gradskog vijeća niti gradonačelnika.
Ovo nije prvi put da direktor Prelić donosi odluke i upravlja javnim dobrom koje mu je povjereno na način koji nanosi štetu građanima.
Nažalost, već dugo trpimo različite opstrukcije u pogledu funkcionisanja javnog komunalnog preduzeća, čišćenja grada, odvoza luga i praktično svih usluga koje pružaju.
Tužno je što i posljednje trenutke upravljanja javnim dobrima predstavnici prethodne vlasti koriste za političke obračune, ovaj put preko leđa i novčanika građana. Tome će ubrzo doći kraj.
Podsjećam javnost da preuzimanjem mandata gradonačelnika nisam preuzeo upravljanje javnim ustanovama i preduzećima. To je proces za koji je, da bi se odvijao u skladu sa zakonom, potrebno vrijeme i strpljenje. Tako je i u slučaju JKP „Visoko“ u kojem je nedavno imenovan novi Upravni odbor i u toku je konkurs za izbor i imenovanje direktora.
Siguran sam da će na odgovornu poziciju direktora JKP „Visoko“ biti imenovana osoba koja ima najviše kompetencije za vršenje te dužnosti, a ne ona koja ima najbolje rodbinske veze ili odgovara nečijim drugim, a ne interesima građana.
Građani Visokog su na izborima prošle godine pokazali da ne žele one koji se zaklinju u narod, a traže isključivo lični interes. Pokazali su da ne žele direktore javnih preduzeća kojima je najveća „referenca“ rodbinska ili emotivna veza sa predstavnicima lokalne vlasti, koji se veoma loše bave poslom direktora javnih preduzeća, ali se zato odlično snalaze kao investitori kada je u pitanju ulaganje u privatne nekretnine i razvoj ličnog biznisa, dok građani svakodnevno trpe radi loših i skupih usluga. Javna preduzeća moraju služiti građanima, a ne pojedincima koji u njima rade.
Molim građane za strpljenje i obećavam im da ćemo, nakon izbora novog menadžmenta, analize zatečenog stanja i usvajanja budžeta učiniti sljedeće:
1. Stavit ćemo van snage sve odluke prethodnog menadžmenta koje su donesene na štetu građana
2. Ispunit ćemo ranije dato obećanje i učiniti gradsku vodu jeftinijom.
3. Provest ćemo reviziju poslovanja i reviziju provedenih tendera, načina raspolaganja sredstvima građana u JKP „Visoko“, te eventualno pokrenuti postupke kod nadležnih organa.